Oglasi

уторак, 6. октобар 2015.

Znakovi duhovnih vodiča: Što znači kada nađete pero određene boje – tumačenje

Znakovi duhovnih vodiča: Što znači kada nađete pero određene boje – tumačenje



Jeste li se pitali što bi to moglo značiti kada nađete pero? To je jedno od načina na koji nam Duhovni vodiči šalju znakove.

Za početak, perja (i druge stvari – kao što su kovanice, stvorenja – poput ptica, leptira i vilinskih konjica), mogu biti znakovi od anđela, vodiča ili voljenih koji su u blizini – šalju nam poruke, vode nas i pružaju potporu. To može biti potvrda da su vaše misli ispravne ili njihov način pozdravljanja.

Pronalaženje pera često je čaroban trenutak. Imala sam mnogo lijepih iskustava s perjem, gledala sam jedno kako pada s neba u krilo moje kćeri dok smo bili na pikniku u našem dvorištu! Moja djeca često vide znakove i donose mi perja sa svojih putovanja.

Perje predstavlja let i slobodu, lebdi i gleda iz više perspektive, kreće se izvan granica i ograničenja. Različite boje i kombinacije boja također mogu dati dodatni smisao. (Pogledajte dalje u tekstu o različitim  značenjima boja).
Tumačenje značenja perja

Kada ugledate znak, uzmite u obzir ono o čemu ste razmišljali prije nego što ste ga ugledali ili što se događa u vašem životu u tom trenutku. Što bi vam znak mogao govoriti? Nemojte previše tražiti smisao.

Čak i ako ne razumijete što vam poručuje u tom trenutku, pojašnjenje se može kasnije pojaviti ili ga možete apsorbirati na podsvjesnom nivou. Samo vjerujte da je to znak i otpustite sumnje. Uživajte u načinu na koji Duhovni vodiči djeluju i pažljivo promatrajte.
Zamolite za pero (i druge znakove)

Možete zatražiti da vam se pero (ili drugi znakovi) pojave. Jednom sam zamolila za potvrdu da imam muškog vodiča koji pazi na mene (to sam osjećala i samo sam htjela magičan dokaz). Pitala sam da li je to istina i pojavilo mi se plavo pero. Pokupila sam ga, bilo je rijetko i neobično, a primijetila sam da je u boji koja je očito muška.

Točno tjedan dana kasnije, otišla sam na posao i kada sam došla skoro do ulaza, plavog perja bilo je svugdje! Bilo je lažno, ali to nije bilo važno. Bio je to još jedan od onih čarobnih trenutaka. Stvar je samo u vjerovanju, otpuštanju, i obraćanju pažnje.

Znakovi nas često podsjećaju da budemo u miru, da se opustimo u prirodi i u tijeku života. Značenja, s vremena na vrijeme, mogu biti duboka, a ponekad vrlo jednostavna. Najbolji savjet je da ne tumačite znak na silu kada se pojavi. Prihvatite ga kao priliku za povezivanje, zapamtite ga i zahvalite sveprisutnim Duhovnim vodičima.

Ukolikoje vaš znak predmet poput pera, možete ga držati na posebnom mjestu blizu vas, u svojoj ladici ili na vašem svetom prostoru / duhovnom oltaru. Možete ga pustiti natrag u prirodu ili gdje ste ga našli.
Kako znati sigurno da je vaše pero znak?

Znak je ako se pojavi na čaroban način ili ste ga pronašli na čudnom mjestu. Pero – kao znak često se pojavi na putu ispred vas ili na pragu. Jednom se pero pojavilo u mojoj torbi i u mojoj sobi.
Što različite boje perja znače?

Američki starosjedioci (Indijanci) su ljudi koji imaju veliko duhovno razumijevanje perja, njihovih boja i njihovog značenja. Oni će se pažljivo brinuti o svim perima koja se pojave i gledaju na njih kao na sveti dar ili moćan talisman u borbi. Što se tiče boje perja, uvijek preporučujem da tražite prvo odgovor u sebi.

Imate li neku posebnu osobnu povezanost s bojom? Koji osjećaj ili sjećanje ta boja budi u vama? Koja su univerzalna značenja te boje? Da li ste pronašli pero kao odgovor na pitanje ili kao neku vrstu priznanja? Neka vas uvijek vodi vaš instinkt i dojmovi koje prve dobijete.

Preporučujem da ih zapišete i vodite dnevnik znakova i sinkroniciteta. Možda ćete uvidjeti više povezanosti s ovim znakom, stoga ostanite oprezni i uživajte u misteriji procesa.

U nastavku je kratki sažetak mogućih značenja boja perja (eksperimentirajte s njim te ga koristite kao opći vodič, ali uvijek prvo slušajte svoje srce):
Procitaj više - atma.hr

Нема коментара:

Постави коментар