Oglasi

среда, 29. јул 2015.

Kako osvijestiti stavove i prizvati obilje: Tehnika “Privlačim novac!”

Kako osvijestiti stavove i prizvati obilje: Tehnika “Privlačim novac!”

Već neko vrijeme pokušavate poboljšati financijsku situaciju, ali ne uspijevate: novac vam jednostavno “curi” i uvjereni ste da za vas nema boljeg sutra? Ili ste pak u financijski dobroj situaciji, ali se neprestano bojite da će se dogoditi neka katastrofa i da ćete izgubiti financijsku “moć”? Ovakve situacije dva su polariteta vezana uz financije, a rješenje je u navigaciji unutarnjim svijetom i fokusiranjem na ono što trebamo promijeniti, a to su uvjerenja. Jednostavno trebamo shvatiti da moramo zaroniti u sebe i koncentrirati se na odnos sa samim sobom.

Što privlači novac?

Novac voli harmoniju. Privlači ga harmonizirana svrha. Odraz je primjene naših životnih principa. Zato iščezava u kaosu, nepovjerenju i situacijama koje nisu u skladu s visokim standardima kreativnog življenja: biti – činiti – imati.

Novac vam ne daju drugi, ne dolazi izvana, nego je odraz vašeg unutarnjeg stanja. On je financijska manifestacija naše osobne energije i valuta njene razmjene. Kako razmjenjujete osnovnu energiju s okolinom, tako se razmjenjuje i vaša financijska energija tj. novac. Ako je vaša bazična energija deficitarna, manifestirat ćete deficitarno stanje na vašem računu.

Razmislite o svom stavu prema novcu i prepoznajte negativna uvjerenja.
     style="display:inline-block;width:336px;height:280px"
     data-ad-client="ca-pub-3359077394948940"
     data-ad-slot="2995055715">









Vježba za osvještavanje stanja i privlačenje novca

1. korak:

Pregledajte stanje na svom računu i ispišite sve prihode i rashode, stavku po stavku. Često od korisnika i prijatelja čujem da imaju problem suočavanja s bankovnim računom, jednostavno ga se boje. Priznajte si taj strah, dopustite sebi da ga potpuno proživite i pustite da se raspline. Suočite se s računom neki drugi dan, ali nipošto nemojte odustati jer to je bijeg od samih sebe. Ne opravdavajte se da nemate vremena i slično, to su varke vašeg uvjetovanog uma.

2. korak:

Udahnite, napravili ste važan korak, pohvalite se. Suočite se sa svojim financijskim stanjem. Pratite misli koje vam dolaze i zapište sve što vam padne na pamet. Nemojte se cenzurirati držeći da neke misli nisu važne. Sve su važne jer su vaše. Zapišite ih ma kako vam se čudne ili banalne činile.

3. korak:

Otiđite u banku, podignite nešto novca (u manjim i većim novčanicama, ali jedna mora biti velika novčanica – od 200, 500 ili 1000 kuna).

Osigurajte si trenutak mira i pustite opuštajuću glazbu.

Udobno se smjestite, uzmite novčanice i ponavljajte u sebi ili naglas, kako vam odgovara:

Ova novčanica je moja energija. Novac to sam ja. Ovu sam novčanicu sam/sama stvorio/la. Novac je moja odgovornost.

I dok ponavljate te riječi, pratite što se događa u tijelu. Zapišite misli koje vam dolaze.

Uzmite najveću novčanicu, pratite tijek misli i zapišite ih u bilježnicu. Pratite i osjećaje u tijelu.

Isti postupak ponovite s manjom novčanicom.

Plačite ako vam se plače, dopustite da vas preplave emocije, osjetite ih u potpunosti i promatrajte kako iščezavaju.

4. korak:

Prošetajte, odspavajte ili otiđite na neku tjelesnu aktivnost i dopustite si predah.

Bitno je da u tom procesu duboko dišete na nos ili usta.

Prije svega molitva

Bože, učini što više osoba u mojoj okolini bogatim i uspješnim, neka imaju što više duhovnog i materijalnog bogatstva, ispuni sve njihove želje i potrebe i učini me sretnim i radosnim zbog njihove sreće.

Bože, pomozi svima i spusti na njih plimu izobilja, zdravlja i svoje milosti.

Bože, učini mene spremnim prihvatiti ogromnost bogatstva i daj mi moć da pravilno koristim novac.

Otvori vrata mog duha za veličanstveno obilje koje mi nudiš i koje je oduvijek tu, samo ga nisam znao prepoznati. Vodi me u Tvoju neiscrpnu riznicu.

Neka moja stopala budu Tvoja, a Tvoja moja.

Afirmacije za obilje

Ja sam sada spremna prihvatiti neizmjerno materijalno i duhovno bogatstvo.

Ja sam kreator siromaštva i bogatstva. Ja odlučno otpuštam grč kojim sam sebe držala u siromaštvu i neznanju i otvaram svoje srce da prihvatim svo izobilje koje mi je na raspolaganju.

Ja prestajem obmanjivati sebe i prihvaćam da je moj neuspjeh (siromaštvo) moja vlastita kreacija. Sada kreiram bogatstvo i uspjeh, bogatstvo i uspjeh, bogatstvo i uspjeh.

Ja sam spremna da dajem i što više dajem to mi se više vraća. Što više dajem, to više imam novca i svega što mi je potrebno.

Oduvijek i zauvijek privlačim sve što poželim i bivam privučen svemu što zaželim.

Ja stalno doprinosim uspjehu drugih i to me čini sretnim.

Meni dolaze raznovrsna bogatstva bez ikakvog napora.

Moji prihodi se stalno uvećavaju.

Bogatstvo i obilje me prate i pronalaze uvijek i gdje god da se nalazim, u stanju budnosti i spavanja!

Ja sam sretna i bogata osoba. Posežem sa božanskim izobiljem koje je svugdje oko mene!

duhovni-razvoj.blogspot

1 коментар:

  1. Hvala Bogu da sam povjerovao u dr. ALABU nakon što sam pročitao toliko svjedočanstava o njegovom radu i odlučio ga kontaktirati. Pišem svoje svjedočenje za koje nikada nisam mislio da će biti moguće. Prije nego što sam upoznao dr. ALABU, osjećao sam da su to sve praznovjerna uvjerenja i da nije znanstveno dokazano da je čarolija istinita, ali ovaj bacač čarolije natjerao me je da vjerujem suprotno. ON JE DOBAR ČOVJEK. Uz pomoć ovog čovjeka vratila sam svog bivšeg dečka nakon 1 godine pokušaja, ali činilo se da nisu prikazana moguća sredstva. Ako pročitate neko svjedočenje o dr. ALABI, istina je. Moj me dečko napustio više od 1 godine i htjela sam ga vratiti i pokušala sam ga moliti da mi se vrati, ali on se oglušio na mene i javno napravio budalu od mene. Doktora ALABU uputio mi je moj prijatelj koji mi je također pomagao na radnom mjestu i rekao sam mu da je praznovjeran i budala da vjeruje u takve fetiš stvari. No, nakon toliko razmišljanja o tome, otišao sam ga potražiti putem interneta i odlučio sam ga kontaktirati na njegov e-mail. Ubrzo mi je dao broj mobitela i dobro smo razgovarali. On je najbolji. Prije nego što je njegova čarolija uspjela, već sam imao uvjerenja. U roku od 2 dana, moj bivši dečko, nakon godinu dana izrugivanja da je beskoristan čovjek, došao je k meni moleći me ovaj put. Nisam znala što je taj čovjek učinio, ali jako je dobro što to radi za mene. Zahvaljujem njemu i prijatelju što ga previše poznajemo svaki dan u našem životu. Vjerujem da će pomoći svima koji ga kontaktiraju da ga kontaktiraju (dralaba3000@gmail.com) ili WhatsApp +2349071995123.

    ОдговориИзбриши