Oglasi

субота, 8. август 2015.

Drevni recepti za sreću

Drevni recepti za sreću

Neki ljudi nikada nisu okusili životne nedaće i sve što dotaknu “pozlati” se. Mnogo misle da je to stvar sudbine, ali ezoteričari tvrde da je reč o magiji

Mesečev ritual za otklanjanje baksuza

Ovaj obred izvodi se isključivo u noći punog meseca i kako tvrde ezoteričari, nema boljeg načina da se otera baksuz.

Uzme se nekoliko raznobojih sveća: bela predstavlja osobu koja izvodi ritual, narandžasta donosi promene, svetloplava neutrališe lošu sreću, a ružičasta ubrzava proces. Sveće premazati lavandinim uljem, a potom ih poređati po stolu.
     style="display:inline-block;width:336px;height:280px"
     data-ad-client="ca-pub-3359077394948940"
     data-ad-slot="2995055715">









Svaka se pali po sledećem redosledu, uz izgovaranje određene bajalice:
- Bela: “Ova svetlost predstavlja mene”.
- Svetloplava: “Ova svetlost neutrališe lošu sreću“.
- Narandžasta: “Ova svetlost mi donosi sva dobra u život”.
- Ružičasta: “Ova svetlost predstavlja kosmičku energiju koja ubrzava promene”.
Osoba sedi nekoliko minuta zagledana u svetlost sveća, a onda izgovara sledeću bajalicu: “Otvorenog srca radujem se svakoj promeni, svakom dobru što ulazi u moj život. Srećan (srećna) sam jer mi je život pun radosti i svaki dan sam bezbrižan (bezbrižna) i nasmejan(a).“

M. Nikolić
.magicnazona

Нема коментара:

Постави коментар